© 2016 by N.A.K.

Follow Me
Tag Cloud
  • Facebook Basic Black

Seorang doktor dan ibu kepada 4 orang cahaya mata. Berbekalkan dengan ilmu dan pengalaman menyusu anak sendiri sehingga 2 tahun, saya...

Jom try ESP Kurma Shaklee..

June 1, 2017

Kenapa Susu Kurma Shaklee Terbaik? 

 

 

 

(1) Diperbuat daripada soya non-GMO. 
Soya-soya di pasaran sekarang ni kebanyakannya GMO. 
Ehh yeke ESP non-GMO? 
Takde tulis pun kat tong dia? 
Ini kerana untuk mematuhi syarat-syarat KKM - tak boleh tulis 'non-GMO' di label. So kalau korang jumpa mana-mana produk yang ada tulis 'non-GMO' tu paham-paham lah ye... Syarat KKM kata JANGAN LETAK.

 

(2) Protin tumbuhan tidak meninggalkan sisa seperti protin haiwan.

 

(3) Orang yg mengalami lactose intolerant tidak boleh mengambil susu berasaskan haiwan yg mengandungi laktosa. Susu soya sesuai buat mereka. Ianya lactose free.

 

(4) Rendah GI.

 

(5) Bebas kolesterol dan lemak tepu.

 

(6) Kaya dengan kalsium dan protin dgn 9 asid amino perlu.

 

(7) Dihasilkan dan diaudit di bawah IPP (identity persevation program).

 

Further reading here 

 

 

 

Banyak sangat kalau nak cerita 1 1.

 

So, tunggu apa lagi..Dapatkan ESP anda sekarang...

 

Health is Wealth

 

Whatsap/call: 019.254.5766

 

 

 

 

 

 

Please reload

Categories
About  me..

Nadia Abdul Kadir ID 1003195

019.254.5766