© 2016 by N.A.K.

Follow Me
Tag Cloud
  • Facebook Basic Black

Seorang doktor dan ibu kepada 4 orang cahaya mata. Berbekalkan dengan ilmu dan pengalaman menyusu anak sendiri sehingga 2 tahun, saya...

Routine Supplemen Shaklee Saya Setiap Hari..

May 10, 2017

Ada kawan suruh saya share apa supplemen yang saya amalkan. Ok baiklah. Saya menurut perintah. ✌

 

 

 


.

Secara jujurnya saya amalkan semua ni bukan untuk cantik. 
Saya amal sebab saya sedar diri saya. Makanan harian saya memang tak cukup nak tampung keperluan nutrisi badan saya. 


Sebab itu, dulu-dulu saya mudah sakit kepala, mudah selsema, mudah gastrik, mudah lenguh-lenguh berdenyut kat bahu, sakit pinggang dan macam-macam la. Sampai mak saya sokmo kata, 'macam orang tua sakit tu lah sakit ni lah..' :p
 

Yelah.. Kerja hospital. Makan ikut sempat. Makan je apa yang ade kat cafe. Balik rumah dah lewat. Masak memang tak. 
 

Jadinya saya buat keputusan untuk konsisten amalkan semua ni. 
Dan alhamdulillah, dengan asbab semua ni, Allah bagi saya kesihatan yang baik.

 

Saya dah jarang sakit kepala.
Selsema pun boleh kira dengan jari berapa kali kena dalam setahun.
Gastrik, langsung hilang.
Part sakit bahu tu memang takdak dah. Seronok Mr Hubby saya sebab dah tak payah tumbuk bahu saya lagi. :p

 

Dan yang paling saya perasan adalah bab kulit.
Siapa yang kenal saya mesti tahu yang saya dulunya tak secerah ini. Hihi..
Kulit saya takdak jerawat. Tapi sangat kusam. Macam takdak seri gitu. Kering dan kasar.
Sekarang alhamdulillah. Berubah la. Cerah sikit. Tak perlu makan produk putih pun. Oppsss...

 

Ok..Tu jela nak ceritanya.
Bila badan kita cukup nutrisi kan, semua pun insyaAllah ok. 
Supplemen ni dia bertindak dari dalam. Dan menyeluruh. Bukan muka je putih. Tempat lain berkerak. 

 

So, uolls mulakan lah hari ini.
Tak perlu pun banyak macam saya ni.
Just ambil ikut keperluan uolls, masalah uolls.
.

Nak tahu apa yang sesuai? Haa.. tu kena whatsapp lah..

 

 

Health is Wealth

 

Whatsap/call: 019.254.5766

 


😉

Please reload

Categories
About  me..

Nadia Abdul Kadir ID 1003195

019.254.5766