© 2016 by N.A.K.

Follow Me
Tag Cloud
  • Facebook Basic Black

Seorang doktor dan ibu kepada 4 orang cahaya mata. Berbekalkan dengan ilmu dan pengalaman menyusu anak sendiri sehingga 2 tahun, saya...

KENAPA SAYA SUKA JADI DOKTOR?

April 3, 2017

Kalau sebab duit, memang jadi doktor ni xdela banyak sangat duit...alhamdulillah cukup la nak makan minum n belanja rakan rakan sekali sekala...

 

Kalau sebab nak glamour, pun memang tak la...sebab mana ada glamour...zaman sekarang siap orang kutuk kutuk lagi..

 

Tapi saya jadi doktor sebab suka tolong orang...bila orang susah dan sakit, kita tolong dengan ikhlas dan dia sembuh dengan izin Allah, memang seronok sangat..

 

Macam adik ni..datang sebab urethrocutaneous fistula..berbulan ada masalah kencing..
jumpa saya kat klinik pakar, sembang sembang, aturkan pembedahan dan dengan izin Allah, dia sembuh...Sebenarnya, list dewan bedah dah penuh untuk sebulan tapi sebab kesian ke adik ni saya selitkan jugak..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Terima kasih juga kepada para nurse yang sanggup balik lewat sikit sebab saya tambah kes..ha..ha..ha..kalau Mr Shazly tambah kes korang mesti tak marahkan?
Kalau marah rugi, tak dapat pahala..

 

Setahun lebih dah..ingat lagi ye ke saya ye dik..

 

Saya hanyalah perantara..sesungguhnya Allah jua yang menyembuhkan...

 

Sekarang ni saya berusaha untuk mengelakkan orang jatuh sakit dengan membantu mereka mengamalkan cara hidup sihat dengan mengamalkan supplements..

 

Cikgu cikgu saya semua kata 
- Niat ikhlas tolong orang dulu...duit,kesenangan,kegembiraan akan datang secara automatik kemudian....

 

......dan kata-kata mereka itu sangat betul!!

 

Happy Doctors Day kepada semua para doktor di luar sana..

 

P.s. Tak sangka masih ada orang yang menghargai kami para doktor..

 

 

Whatsap/Call: 019.254.5766

 

Health is Wealth

 

 

 

Please reload

Categories
About  me..

Nadia Abdul Kadir ID 1003195

019.254.5766