Testimoni: Shaklee Collagen Powder

Kak ya upload gambar ni bukan apa. Kak ya nak cerita saja. Hihi..

Since bulan lepas, kak ya konsisten makan Shaklee Collagen Powder. Kebetulan bulan tu kan promosi, so harga sangat la murah.

Aim kak ya amik Shaklee Collagen Powder tu bukan laa nak cantik macam Neelofa ke, Nora Danish ke apatah lagi Cik Ta..

Bukan.. Bukan.. Kak ya selesa dah diri kak ya ni.

Kak ya kan specky. Sejak form 4, hari-hari kak ya pakai spek. Kecuali waktu tidur. Kadang-kadang tidur pun pakai jugak. Senang, nanti bila mimpi apa-apa boleh nampak jelas. Hahahaha.

Ok..Ok..

Cuba hangpa tengok gambar atas tu. Perhatikan atas batang hidung yang tak berapa nak mancung tu.

(Maklum laa.. Kak ya xdak lots of mix . Melayu tulen gitu..)

Ada kesan macam lebam tu kan? Haa.. Itulah kesan cermin mata yang hari-hari kak ya pakai.

Alhamdulillah..

Kesan itu makin pudar bila kak ya makan Shaklee Collagen Powder. (Rujuk gambar kat bawah).

Dan nampaknya, eksperimen kak ya nak kurangkan mata panda tu berjaya juga. Lingkaran gelap itu nampaknya makin pudar jugak.

Tapi tak tau la kot-kot kak ya yang syok sendiri.

Apapun..

Beauty is about confident. JLo kata, "Always Love Yourself No Matter What"

So, sayangi diri anda.

Oklah..

Siapa nak try Shaklee Collagen Powder boleh hubungi Kak Ya..

Whatsap/call: 019.254.5766

Health is Wealth


Ostematrix

Sumber Calcium Terbaik Anda

Nadia Abdul Kadir ID 1003195

019.254.5766

Categories
About  me..

Seorang doktor dan ibu kepada 4 orang cahaya mata. Berbekalkan dengan ilmu dan pengalaman menyusu anak sendiri sehingga 2 tahun, saya...

Tag Cloud
No tags yet.
Follow Me
  • Facebook Basic Black

© 2016 by N.A.K.