© 2016 by N.A.K.

Follow Me
Tag Cloud
  • Facebook Basic Black

Seorang doktor dan ibu kepada 4 orang cahaya mata. Berbekalkan dengan ilmu dan pengalaman menyusu anak sendiri sehingga 2 tahun, saya...

Testimoni: Vivix untuk Kulit Sihat

January 31, 2017

Kalau korang nak tahu, banyak skin care yang fames dari oversea sekarang, diorang dah campurkan sekali RESVERATROL ni dalam produk diorang.

 

Kenapa?

 

Sebabnya RESVERATROL ini dikatakan menyokong kulit membentuk hyaluloric acid secara semulajadi.

Dan..

RESVERATROL neutralkan radikal bebas merosakkan kulit.

 

Woww

 

Tidak hairanlah semua pengguna VIVIX, kulit diorang naturally pinkist dan glowing.

Tak payah tepek macam-macam kan?

 

1 sudu cukup untuk kesihatan dari hujung rambut sampai hujung kaki 

Rugi lah tak cuba. 

Oklah..

 

 

 

LAST DAY VIVIX HARGA MURAH!!

 

Whatsapp #KakYa_0192545766 lekaihhh untuk order segera!

 

Health is Wealth

 

 

Tags:

Please reload

Categories
About  me..

Nadia Abdul Kadir ID 1003195

019.254.5766