© 2016 by N.A.K.

Follow Me
Tag Cloud
  • Facebook Basic Black

Seorang doktor dan ibu kepada 4 orang cahaya mata. Berbekalkan dengan ilmu dan pengalaman menyusu anak sendiri sehingga 2 tahun, saya...

Testimoni: Vivix Rakan Karib Wanita

January 24, 2017

Kak ya kalau kat klinik, bila cakap dengan pesakit suka pandang mata. 
Kurang gemar bercakap sambil menulis.

Start khamis lepas, klinik kak ya dah guna system HIS. Maksudnya semua kena klik-klik dalam komputer.
Haihh..
Kak ya kurang enak. 

 

Oklah berbalik pada pandang mata ni kan..

Sebab itu kak ya kurang enak bila ada pesakit duk belek hp bila kak ya tengah bercakap. 

 

Bila pandang mata, automatik akan pandang kulit muka. 
Majoriti pesakit perempuan yang kak ya jumpa, umur 30an ke atas, nampak berumur dari usia sebenar. (Maap.. bukan kak ya nak kata ke apa..) Tapi memang itu hakikatnya.

 

Kebanyakkan ada jeragat. 
Ada juga yang tona kulit tak sekata. 
Ditambah lagi dengan darah tinggi, kolesterol dan sebagainya. 
Lagi nampak berumurnya.

 

Bukan kata tak ada yang flawless, ada, tapi tak ramai.

Bila ada yang flawless, siap laa diorang kena interview dengan saya. Hahaha..
Makan apa, pakai apa.. hahaha 
(Daku doktor penyibuk! :p )

Tengok akak bawah ni..

 

 


Seriously jeles kan?? Kalau jumpa kat klinik ni mau tak balik ni kene interview dengan kak ya. 

Oklah.. Lepas ni kak ya tak mau dah tinggal VIVIX! 
Akan kak ya minum setiap hari. 

 

Kak ya nak bukak order ni.
Semalam kak ya order 7 botol. Licinnnn..

Siapa nak kongsi HARGA PROMO kontek kak ya tau.

 

Whatsap/call: 019.254.5766

 

Health is Wealth

 

 

 

 

 

 

 

 

Please reload

Categories
About  me..

Nadia Abdul Kadir ID 1003195

019.254.5766