© 2016 by N.A.K.

Follow Me
Tag Cloud
  • Facebook Basic Black

Seorang doktor dan ibu kepada 4 orang cahaya mata. Berbekalkan dengan ilmu dan pengalaman menyusu anak sendiri sehingga 2 tahun, saya...

BAGAIMANA SAYA MENURUNKAN BACAAN URIC ACID DAN KOLESTEROL TANPA UBAT..

November 17, 2016

 

Dalam beberapa bulan lepas,rasa badan kurang segar...sengal sengal dan cepat penat... 


Bila cek darah,rupa-rupanya kolesterol dan uric acid tinggi...

Selepas bacaan pertama cuba kontrol makan dan naikan dose supplement...tapi bacaan makin naik...Terfikir pulak nak kena start makan ubat ke?

 

Risau dengan bacaan yang semua tak normal malah makin naik,saya pun online dan membaca lagi cara menurunkan uric acid dan kolesterol dengan nutrisi...

 

Bukan tak nak makan ubat,sebab bagi saya kalau start makan ubat tu rasa diri ni macam ada penyakit..kalau makan supplement takpe...biar la telan 10 biji pun sehari,orang tak akan kata kita sakit..

 

So hasilnya,selepas meng'adjust'kan dose supplement dan menambah apa yang perlu,kesannya dapat dilihat pada bacaan kolesterol dan uric acid saya...

Badan pun hilang rasa sengal sengal...tido lebih lena...nak buat kerja pun lebih bertenaga...

 

Bukannya saya kata jangan makan ubat atau semua keadaan boleh makan supplemen...perlu juga tengok faktor-faktor lain juga..Sebab itu kalau hendak gunakan supplemen sebagai ikhtiar untuk merawat masalah kesihatan perlu merujuk pada yang tahu. 

 

Anda atau kenalan anda mempunyai masalah yang sama?


Hubungi kami untuk mendapatkan supplement shaklee anda dan konsultasi percuma!!

 

P.s. keputusan darah ini dibaca dari kanan ke kiri dan bukannya kiri ke kanan..

 

 

 

 

 

 

Whatsap/call: 019.254.5766

 

Health is Wealth

 

 

 

 

 

 

Please reload

Categories
About  me..

Nadia Abdul Kadir ID 1003195

019.254.5766