Follow Me
Tag Cloud
  • Facebook Basic Black

Seorang doktor dan ibu kepada 4 orang cahaya mata. Berbekalkan dengan ilmu dan pengalaman menyusu anak sendiri sehingga 2 tahun, saya...

Jangan Jadi Seperti Mereka!!

September 14, 2016

DAH BANYAK SAYA TENGOK DAN SAYA TAK MAU KITA JADI SEPERTI MEREKA!
----------

 

 



Setiap hari di klinik saya jumpa ramai orang.
Macam-macam masalah peribadi..
Macam-macam masalah kesihatan..
.
Dan.. Paling sedih bila..
.
Kebanyakannya kaum saya sendiri.
.
Yup.. WANITA!!
.
Belum masuk 40an, dah darah tinggi.
Belum masuk 40an, dah kolesterol tinggi.
Anak baru 2 tapi dah obese.
Anak-anak kecik lagi dah teman ibu sambung ubat di klinik. 

-------

'Doktor, saya selalu penat, sakit kepala..'

'Tumit ni bangun pagi sakit sangat.. Tak boleh nak pijak.'

'Lepas bersalin pinggang sakit. Rambut gugur..'

'Period saya tak teratur..'


------

Awak mungkin tak rasa apa.
Tapi saya rasa tak senang duduk!
Rasa tak selesa. Rasa sangat bertanggungjawab nak tolong. 😣

Sebab apa? 

Sebab saya tahu kebanyakan SEMUA masalah yang diadukan itu boleh kita elak. 

 

Kita sebagai wanita tak perlu jadi mangsa keadaan!
Kita boleh TINGKATKAN NILAI KESIHATAN kita!

Sebab itu saya tak kesah.. 
Kalau orang kata saya RIAK duk up poster diri sendiri, kalau orang kata saya MASUK BAKUL ANGKAT SENDIRI sebab hari-hari duk cerita MANFAAT supplemen yang saya amik ni. 

Sebab saya nak awak-awak semua mendapat manfaat yang sama macam saya dapat.
Sebab saya nak kita WANITA mencapai tahap kesihatan yang optimum. Bukan hanya untuk DIRI KITA tapi juga untuk KELUARGA kita.

INILAH PERUBAHAN SAYA 👇👇

Jujur saya bagitau. Saya makan supplemen bukan untuk cantik. Sebab cantik tu subjektif. 
Tapi saya amik untuk KESIHATAN dan bonusnya saya dapat lihat pada kulit saya. Alhamdulillah sangat.

Jadinya awak-awak, peruntukkan lah sedikit gaji/pendapatan awak-awak untuk PELABURAN KESIHATAN. 
InsyaAllah, awak akan rasai manfaat yang sangat berbaloi.

Sekian sharing saya yang panjang ini.
Haihhh.. emo pulak pagi-pagi ni 😅😂


Nak saya bantu? Wassap ye.

 

Whatsap/Call: 019.254.5766

FB: Nadia Abdul Kadir

 

Health is Wealth

 

 

 

 

 

 

Please reload

Categories
About  me..

Nadia Abdul Kadir ID 1003195

019.254.5766

Ostematrix

Sumber Calcium Terbaik Anda

© 2016 by N.A.K.