© 2016 by N.A.K.

Follow Me
Tag Cloud
  • Facebook Basic Black

Seorang doktor dan ibu kepada 4 orang cahaya mata. Berbekalkan dengan ilmu dan pengalaman menyusu anak sendiri sehingga 2 tahun, saya...

Tolong Doktor! Anak Saya Asyik Demam Je..

September 9, 2016

UBAT BATUK/DEMAM/SELSEMA UNTUK BUDAK-BUDAK !!

Ini Amin.
Umur Amin 3 tahun.
Amin pun macam budak-budak lain.
Takde la kebal. Walaupun ibu Amin bagi Amin makan vitamin setiap hari. 

 

 



Pagi Amin pergi sekolah. 
Petang Amin duduk taska.
Kalau ada kawan-kawan lain selsema batuk, kadang-kadang berjangkit jugak dengan Amin.
Tapi jarang sangat-sangat.
.
.
Bila nampak Amin start nak demam, batuk selsema, saya bagi dia NUTRIFERON
Suka sangat dia. 1 sachet tuang gitu je dalam mulut.
Alhamdulillah. Biasanya Allah bagi tak berlarutan.
2 3 hari gitu dah sihat.

Tak perlu bagi makan antibiotiks.

 

Sejak amin lahir sampai sekarang, tak pernah lagi Amin makan antibiotiks.

Bukan saya tak nak bagi makan antibiotiks, cuma saya lebih suka bagi sistem pertahanan badan bertindak sendiri terlebih dahulu. Bagi ia peluang untuk melawan penyakit sebelum dapat pertolongan luar.

 

Sebab itu saya bagi NUTRIFERON..

Untuk boost sistem pertahanan badan.

Kalau demam tu melebihi 4 atau 5 hari, baru saya akan berfikir untuk bagi antibiotiks. Tapi Alhamdulillah, setakat ni tak pernah demam selama tu.


Ramai budak-budak suka NUTRIFERON ni.
Sebab rasa dia manis-manis pumpkin gitu.
Boleh jugak campur air. 
Kat rumah ni memang selalu ada stok. 
.
.
Sedikit info berkaitan NUTRIFERON
-------------------------------------

> Satu-satunya supplemen yang dicipta oleh Immunologist Dr Yasuhiko Kojima

 

 


> Dipasarkan setelah lebih 40 tahun penyelidikan
(Wowww sangat kan??)

> Dipatenkan khas untuk shaklee

> Ekstrak 4 jenis tumbuhan semulajadi (biji labu, plantago seeds, bunga Japanese honeysuckles dan bunga safflower)

 



> Meningkatkan sistem pertahanan badan dengan menggalakkan penghasilan interferon dalam badan secara semulajadi (interferon ni adalah macam askar lah.. diorang akan protect badan dan lawan kuman-kuman yang masuk tu).

-------------------

Ini ikhtiar saya untuk keluarga sekiranya mereka tak sihat.
Jangan risau..Tiada kesan sampingan ambil nutriferon ni.

 

Anda ingin mencuba NUTRIFERON untuk keluarga tersayang? Boleh hubungi saya untuk dapatkan NUTRIFERON anda..

 

Whatsap/call: 019.254.5766

Fb: Nadia Abdul Kadir

 

 

 

Health is Wealth
 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Please reload

Categories
About  me..

Nadia Abdul Kadir ID 1003195

019.254.5766