© 2016 by N.A.K.

Follow Me

October 7, 2016

Di klinik, saya sokmo dapat kes anak-anak demam batuk selsema.

Ada yang sebulan sekali.
Ada yang baru je datang 2 minggu lepas, datang lagi minggu ini.

Ada yang kerap datang, sampai kalau jumpa kat Giant tu memang boleh kenal lah. 
(Nak bagitau kerapnya lawatan diorang k...

October 5, 2016

Dalam ramai-ramai anak saya (ramai laa sangat.. hihi), Nabila memang susah nak makan.

Setiap kali nak suruh makan, macam nak berperang.

Mana ibunya tak jadi tarzan. 

Itu dulu.

Sangat susah nak makan.

Sekarang, susah jugak tapi tak sesusah dulu.

Kena dengan lauk dia suka mema...

Please reload

About  me..
Categories

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya.

Sebagai pengenalan, nama saya ialah Nadia bt Abdul Kadir, bekerja sebagai

  • Facebook Basic Black

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Visitor count

Nadia Abdul Kadir ID 1003195

019.254.5766

Please reload

Archive